GEREKSİZ TEK BİR BİLGİ VARDIR ODA OKUL

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Yazar Mesaj
Misafir
Misafir




MesajKonu: GEREKSİZ TEK BİR BİLGİ VARDIR ODA OKUL Paz Ekim 05, 2008 6:09 pm

GEREKSİZ OLAN OKUL YARIN TEKRAR AÇILIYOR BEN MUHASEBECİ OLCAM NİYE OKUYORUM Kİ
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Linkleri Görebilmek İçin Üye Deilsen Üye Olun Yada Mesaj yazın !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir




MesajKonu: Geri: GEREKSİZ TEK BİR BİLGİ VARDIR ODA OKUL Ptsi Ekim 06, 2008 3:27 pm

okuldan kaçtım babam duymuş kaçtımı bu net e son qirişim olabilir... katılıyorum sana kanka en gereksizşey OKULLLLLLLL lanet olsunn

Linkleri Görebilmek İçin Üye Deilsen Üye Olun Yada Mesaj yazın !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir




MesajKonu: Geri: GEREKSİZ TEK BİR BİLGİ VARDIR ODA OKUL Ptsi Ekim 06, 2008 3:30 pm

OkuL KiM baŞlattıY sa BEnde Ona Başlıcam ya NESE ŞİmDi

Linkleri Görebilmek İçin Üye Deilsen Üye Olun Yada Mesaj yazın !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ToRaMaN
Üye
Üye
avatar

Erkek
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 20/09/08 Mesaj Sayısı : 37 Nerden : İstanßuL İş/Hobiler : Öğrenci Lakap :

MesajKonu: Geri: GEREKSİZ TEK BİR BİLGİ VARDIR ODA OKUL Ptsi Ekim 06, 2008 10:03 pm

Sakin oLun arkadaşlar ben de tiyatro sanatçısı olucam. Sizce ben de liseyi okumalı mıyım ? Yani o kadar matematik, fizik fln. Ne qerek ? Ama işte okuyoruz...

Linkleri Görebilmek İçin Üye Deilsen Üye Olun Yada Mesaj yazın !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content





MesajKonu: Geri: GEREKSİZ TEK BİR BİLGİ VARDIR ODA OKUL


Linkleri Görebilmek İçin Üye Deilsen Üye Olun Yada Mesaj yazın !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

GEREKSİZ TEK BİR BİLGİ VARDIR ODA OKUL

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
»»-(¯`v´¯)-»!!!Gençlerin Yeni Mekanı!!!»»-(¯`v´¯)-» :: » »»-(¯`v´¯)-» HER TELDEN »»-(¯`v´¯)-» :: Gereksiz Bilgiler -
Forum kurmak | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Haberleşme | Suistimalı göstermek | Bir bloga sahip olmak